γνωμικα

Γνωμικολογικον

Αποφθέγματα, Γνωμικά,  Αφορισμοί, Ρητά, Παροιμίες και άλλα
www.gnomikologikon.gr
 


My "other" sites:

Theodore Levitt

Theodore Levitt, 1925-2006 , Αμερικανός οικονομολόγος
Theodore Levitt βιογραφικόΑμερικανός οικονομολόγος και καθηγητής στο Χάρβαρντ. Αρχισυντάκτης για χρόνια του περιοδικού Harvard Business Review το οποίο ανέδειξε σαν το πιο έγκυρο έντυπο στο πεδίο της οικονομίας και των επιχειρήσεων
Το 1960 δημοσίευσε το άρθρο Marketing Myopia που αποτέλεσε σημείο αναφοράς και ένα από τα ευαγγέλια του Marketing.
Hταν ένας από τους βασικούς υπαίτιους της εξέλιξης του Marketing σε βασικό στοιχείο της επιχειρηματικότητας. Επιπλέον είναι αυτός που καθιέρωσε τον όρο «Παγκοσμιοποίηση».

Αριθμός Αφορισμών: 3Αναγνώσεις: 1,325

Αφορισμοί

Το μέλλον ανήκει στους ανθρώπους που βλέπουν τις δυνατότητες προτού αυτές γίνουν προφανείς.


άρεσε σε 13
Δημιουργικότητα είναι να σκέφτεσαι καινούργια πράγματα. Καινοτομία είναι να κάνεις καινούργια πράγματα.


άρεσε σε 7
Ο πελάτης που ζητάει τρυπάνια μισής ίντσας, στην πραγματικότητα θέλει τρύπες μισής ίντσας.


άρεσε σε 6









Widgets με Γνωμικά για την Ιστοσελίδα σας.
Αν θέλετε να ενσωματώσετε στο blog ή στην ιστοσελίδα σας widgets με Γνωμικά που τροφοδοτούνται από τη βάση δεδομένων του Γνωμικολογικού, μπορείτε να τα βρείτε εδώ.


Τα δικά σας σχόλια


comments powered by Disqus


Google



Παρόμοιες πηγές

 Milton Friedman

 Maynard Keynes

 Jean-Baptiste Say

 Ludwig von Mises

 Baron Beveridge

 Theodore Levitt

 Alfred Sauvy

 John Kay

 William Lewis

 Vilfredo Pareto







 
Δεν απαγορεύεται η αντιγραφή του περιεχομένου της ιστοσελίδας!
To σωστό όμως είναι να αναφέρεται πάντα η πηγή.
Creative Commons License    This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License

2008-2017: Manolis Papathanassiou