Αντρέι Ταρκόφσκυ, 1932-1986
Ρώσος σκηνοθέτης
Ρώσος σκηνοθέτης
Ρώσος σκηνοθέτης και σεναριογράφος. Θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες της Σοβιετικής ένωσης, αλλά και ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Το έργο του χαρακτηρίζεται από έντονα προσωπικά και μεταφυσικά στοιχεία, με επιρροές από τη λογοτεχνία και τη ζωγραφική. Στοιχεία του στυλ του είναι οι αργοί ρυθμοί, οι εξαιρετικής αισθητικής εικόνες, τα μακρινά και ακίνητα πλάνα και η ακαταλαβίστικη υπόθεση (για το μέσο θεατή).
Τα πιο γνωστά του έργα είναι: Θυσία (1986), Νοσταλγία (1983), Στάλκερ (1979), Ο Καθρέφτης (1975), Σολάρις (1972), Αντρέι Ρουμπλιόφ (1969).
Το έργο του χαρακτηρίζεται από έντονα προσωπικά και μεταφυσικά στοιχεία, με επιρροές από τη λογοτεχνία και τη ζωγραφική. Στοιχεία του στυλ του είναι οι αργοί ρυθμοί, οι εξαιρετικής αισθητικής εικόνες, τα μακρινά και ακίνητα πλάνα και η ακαταλαβίστικη υπόθεση (για το μέσο θεατή).
Τα πιο γνωστά του έργα είναι: Θυσία (1986), Νοσταλγία (1983), Στάλκερ (1979), Ο Καθρέφτης (1975), Σολάρις (1972), Αντρέι Ρουμπλιόφ (1969).
Αριθμός Αφορισμών: 6 | Αναγνώσεις: 8,802 |
Αφορισμοί
Ένα βιβλίο διαβασμένο από χίλιους διαφορετικούς ανθρώπους είναι χίλια διαφορετικά βιβλία. άρεσε σε 58 |
Για μένα, οι πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες είναι εξωτερικά στατικοί, αλλά εσωτερικά φορτισμένοι με ένα ξέφρενο πάθος. άρεσε σε 36 |
Είναι φανερό πως η τέχνη δεν μπορεί να διδάξει τίποτε σε κανέναν, αφού εδώ και 4000 χρόνια η ανθρωπότητα δεν έχει μάθει τίποτα. άρεσε σε 34 |
Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ευτυχία. (από τη «Νοσταλγία») άρεσε σε 20 |
Ο άνθρωπος, από τον Διαφωτισμό, έχει ασχοληθεί με πράγματα που θα έπρεπε να είχε αγνοήσει. άρεσε σε 17 |
Κινηματογραφικές Ατάκες
Ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα πεθάνουμε και γι’ αυτό ανά πάσα στιγμή είμαστε αθάνατοι. (από την ταινία «Σολάρις», 1972) άρεσε σε 16 |
Παρόμοιες Πηγές Γνωμικών
Μανώλης Παπαθανασίου 2008 – 2024