Φίλιπ Κότλερ, 1931-
Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ
Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ
Έγραψε 55 βιβλία σχετικά με το Μάρκετινγκ, μεταξύ των οποίων τα 'Principles of Marketing', 'Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets' τα οποία θεωρούνται ευαγγέλιο για όσους ασχολούνται με το Μαρκετινγκ ή σπουδάζουν MBA.
Αριθμός Αφορισμών: 10 | Αναγνώσεις: 6,865 |
Αφορισμοί
Η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες. άρεσε σε 29 |
Δεν είναι πια αρκετό να ικανοποιείς τους πελάτες σου. Πρέπει να τους ενθουσιάζεις. άρεσε σε 25 |
Σήμερα πρέπει να τρέχεις πιο γρήγορα για να παραμείνεις στο ίδιο σημείο. άρεσε σε 20 |
Ζούμε σε έναν κόσμο που δεν αντιμετωπίζει πια έλλειψη αγαθών, αλλά έλλειψη πελατών. άρεσε σε 19 |
Οι καλές εταιρείες ικανοποιούν ανάγκες. Οι μεγάλες εταιρείες δημιουργούν αγορές. άρεσε σε 18 |
Οι εταιρείες ανησυχούν υπερβολικά για το κόστος να κάνουν κάτι. Αυτό που πρέπει να τους ανησυχεί είναι το κόστος να μην το κάνουν. άρεσε σε 14 |
Το αυθεντικό marketing δεν είναι να πουλάς αυτό που παράγεις, αλλά να ξέρεις τι να παράγεις. άρεσε σε 7 |
Το πιο σημαντικό για μια επιχείρηση είναι να προβλέπει προς τα πού κατευθύνονται οι πελάτες και να μπαίνει μπροστά τους. άρεσε σε 6 |
Bασική αιτία της αποτυχίας μιας εταιρείας είναι η επιτυχία της εταιρείας. άρεσε σε 5 |
Είναι πιο σημαντικό να κάνουμε αυτό που είναι από στρατηγική άποψη σωστό παρά αυτό που φέρνει άμεσο κέρδος. άρεσε σε 3 |
Παρόμοιες Πηγές Γνωμικών
Μανώλης Παπαθανασίου 2008 – 2024